If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
никой не говори за литване ,но си мислех че трябва да има поне някаква минимална разлика в нещо без значение в какво
Разбрах че както се държат старите свещи шампион така се държат и новите денсо иридиум
Едни свещи, макар и вече за смяна като пробег, ако са работили нормално в нормален двигател, като ги смениш с нови, втрещяваща разлика няма да усетиш. А неопитен и/или незапознат с "по-тънката" част на поведението на колата човек, дори няма и да разбере, че са сменени. Така че по-скоро всичко е наред, не виждам какво те възмущава.
Две черни перли... Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93
мойте ги взех от там, истински са си. Или поне по-истински от тукашните. С доставката мисля, че излизаше към 160лв (не че са малко за 8 свещи пък ако ще да са титаниево-иридиумо-платиниево-извънземни) Според мен тези покрития не указват кой-знае какво влияние. Има ли искра има и отнемане на материал. Просто многоелектродните карат в пъти повече от 2-електродните - има повече места от които да се отнема материал. Относно искрата.........хм на туинспарк ако 2 искри не ви стигат купете си дизел или електромобил
Аз се ориентирах към Denso Iridium Power IK20+IU22, добър избор ли направих? И искам да попитам и двете свещи ли са с по един полюс или пак малките са с два както при НЖК?
Аз се ориентирах към Denso Iridium Power IK20+IU22, добър избор ли направих? И искам да попитам и двете свещи ли са с по един полюс или пак малките са с два както при НЖК?
Всички иридиеви свещи са с 1 електрод. Просто няма нужда от 2 Ако видиш как палят иридиевите и обикновените ще ти стане ясно защо. Искрата е сигурно 3 пъти по-обемиста от нормалната свещ.
Единственото което е че Iridium Power серията не са лонг лайф. Но аз моите ги карам вече сигурно 30 000 км. и нямам проблем за сега.
Та, ако това ти притеснява може да си вземеш NGK-то което си постнал и да си свиркаш 100 000 км. Или си намираш иридиева свещ с 0.7 електрод които държат доста по-дълго, но къде ще намериш такива не знам
Нали уж 100 000км ги даваха и в alfisti.bg го пише така
100 000 км. биха изкарали на нов двигател,на стар и амортизиран не се знае,зависи от състоянието му.Иначе аз на мойта 146 ги карах около 60 000 км.,и сегашния собственик си кара с тях вече 15 000 км.демек вече около 75 000 км.Толкова да изкарат е супер,все си мисля че тази кола няма да е в теб тогава
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
И в крайна сметка кое е по-доброто тия на НЖК от ибей,чийто линк съм постнал по-горе или Денсо Иридиум Пауър? Сега даже гледам в alfisti.bg ето това http://www.alfisti.bg/?step=module_a...cat=186&lang=2 , но не виждам номерата на свещите. Това ли са ИК 20 и ИУ22 които ми трябват или тези са други
Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic
И в крайна сметка кое е по-доброто тия на НЖК от ибей,чийто линк съм постнал по-горе или Денсо Иридиум Пауър? Сега даже гледам в alfisti.bg ето това http://www.alfisti.bg/?step=module_a...cat=186&lang=2 , но не виждам номерата на свещите. Това ли са ИК 20 и ИУ22 които ми трябват или тези са други
Това са.
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
И в крайна сметка кое е по-доброто тия на НЖК от ибей,чийто линк съм постнал по-горе или Денсо Иридиум Пауър? Сега даже гледам в alfisti.bg ето това http://www.alfisti.bg/?step=module_a...cat=186&lang=2 , но не виждам номерата на свещите. Това ли са ИК 20 и ИУ22 които ми трябват или тези са други
Здрасти колега в момента правиш сравнение между луканка и наденица кучешка радост.Денсо знам че правят фритюрници за друго не съм чул
Comment